Epocrates Vs. Clinical Pharmacology

Epocrates og klinisk farmakologi er elektroniske apotek ressurser som tilbyr narkotika og sykdom informasjon på nettet og for håndholdte mobile enheter. Begge tilbyr unike fordeler, slik at helsepersonell til å velge det produktet som tilfredsstiller deres behov for nøyaktige og up-to-date data som kreves for pasientbehandlingen.

tilgjengelig innhold

Epocrates gir narkotika monografier, sykdom informasjon, interaksjons ressurser, pasientopplæring og Formulary informasjon. Clinical Pharmacology gir narkotika monografier, narkotika klasse oversikter, søkemuligheter, rapporter, produktidentifisering og informasjon, pasientopplæring, lister over internasjonale legemiddelnavn og en IV kompatibilitet database.

mobile Platforms

Epocrates har produkter som er kompatible med Blackberry, iPhone, Palm, WinMobile og Android-systemer. Tilsvarende klinisk farmakologi tilbyr "cponhand" produkter for Palm og WinMobile / Pocket PC-systemer.

online tilgjengelighet

Epocrates tilbyr online tilgang til narkotika informasjon, et stoff faktum kontrolløren, en sykdom bildene bibliotek, pille identifikasjon bilder, pasient brosjyrer og Medicare og forsikrings formularies. Clinical Pharmacology tilbyr online tilgang til narkotika og toksikologi beslutninger støtte, blant annet narkotika informasjon, kliniske kalkulatorer, og om hvordan du unngår feilmedisinering.

Videreutdanning mynter

Epocrates tilbyr gratis etterutdanningskurs gjennom mobile plattformer, med nye kurs lagt ofte. Clinical Pharmacology tilbyr periodisk online etterutdanningskurs.

Teknisk støtte

Epocrates tilbyr e-post og live chat teknisk assistanse. Clinical Pharmacology tilbyr e-post og telefon teknisk assistanse.