Hvordan bli kvitt html / Infected.Webpage.Gen

HTML / Infected.WebPage.Gen er en ondsinnet fil som brukes til å utføre forskjellige handlinger, for eksempel nedlasting malware, endre systeminnstillingene og endre filene dine. Symptomer at datamaskinen er infisert med denne skadelige filen inkluderer tregere system ytelse og lengre oppstart. Filen kan forbli uoppdaget fra anti-virus programmer. Derfor bør du vurdere å fjerne filen manuelt. Merk at manuell fjerning er en teknisk prosess som, hvis det gjøres feil, kan føre til betydelige systemfeil. Det bør utvises forsiktighet.

end Prosesser

1 Trykk Ctrl, Shift og Escape for å åpne Oppgavebehandling.

2 Klikk på "Prosesser" -kategorien i Oppgavebehandling.

3 Høyreklikk på "HTML / Infected.WebPage.Gen" og velg "Avslutt prosess."

4 Lukk Oppgavebehandling.

Slett registeroppføringer

5 Klikk "Start," type "regedit" i søkefeltet og trykk Enter for å åpne Registerredigering.

6 Høyreklikk på følgende journalpost i den venstre ruten i Registerredigering og velg "Slett".

HKEY_LOCAL_MACHINE \ Software \ HTML / Infected.WebPage.Gen

7 Lukk Registerredigering.

Slett filer

8 Klikk "Start" og skriv "HTML / Infected.WebPage.Gen" i søkefeltet.

9 Høyreklikk den tilsvarende filen som vises i resultatlisten, og velg "Slett". Merk at det kan være mer enn en fil med samme filnavn, men en annen filtype, for eksempel HTML / Infected.WebPage.Gen.exe og HHTML / Infected.WebPage.Gen.dll. Du bør slette alle disse filene.

10 Start datamaskinen på nytt.