Hvordan velge en student laptop

Velg en laptop for college for college student. Retten laptop for college avhenger av mange kriterier. Pass på at du kjøper den beste bærbare for college.

1 Det første trinnet i å velge riktig bærbar PC for college for å kjøpe avhenger av de store. Hvis du eller barnet ditt har en ingeniør eller kunst store, trenger du sannsynligvis en bærbar PC med minst 2,5 GHz prosessor til å kjøre programmer som kreves av disse hovedfag. Hvis alt du eller barnet ditt trenger er en laptop til å gjøre tekstbehandling og surfe på internett, kan du spart på mange ting. Du bør være i stand til å klare seg med en datamaskin som har en 2,0 GHz prosessor, 2 GB Ram, og en 100 GB harddisk.

2 Du trenger ikke laptop for college som har en 19 "eller større skjerm. En 17" skjerm bør være omtrent perfekt. Husk, er du sannsynligvis kommer til å være bærer denne bærbare fra klasse til klasse så vekten ikke blir et problem.

3 Sørg for at den bærbare for college har en god trådløs Internett-kortet. Søk hva trådløs standard som blir brukt på campus. Noen skoler går til å integrere 802.11n. Hvis dette er tilfelle på college, sørg for at den bærbare datamaskinen er 802.11N stand. Men de fleste høyskoler fortsatt bruke 802.11G som er standard trådløst kort som finnes i bærbare datamaskiner.

4 Hvis du er opptatt av sikkerhet, sørg for at høgskolen bærbare bærbare har en Universal Security Slot (USS). Dette er spor å sette på kabler og låser for å sikre din bærbare.

5 En god datavirus fjerning og beskyttelse program bør også være en topp prioritet. De fleste college nettverk er åpent og plaget med virus som søker etter ubeskyttede datamaskiner. En god fjerning av virus program bør beskytte college laptop fra eventuelle virus på nettverket.