Hvorfor skaden Glow Orange i "Runescape"?

Noen monstre i online rollespillet "Runescape" har muligheten til å føre til at karakteren ytterligere skade, som er vanligvis på grunn av forgiftning. Effektene av forgiftning fortsette lenge etter at du oppløse kampen og kan kureres ved å drikke en antipoison potion. Når en monster gifter deg, vil du motta en grønn skade bar som viser hvor mye skade du har mottatt. Noen ganger kan du få en skade bar som er en oransje-gul farge i stedet. Selv om skadene ikke redusere livet ditt poeng, herding skaden er viktig å fortsette med spillet.

Sykdom

Når du mottar den oransje-gul varsellinje, har et monster syk karakteren din. Din karakter vil bare motta skade ved truffet av visse "Runescape" monstre. Skadene sykdommen reduseres ikke livet ditt poeng, men det reduserer dine statistikker. All statistikk, med unntak av Grunnloven, er rammet av sykdom. Nummeret som du får på den oransje varsellinjen representerer antall ferdighetspoeng som sykdommen er avtagende dine ferdigheter.

Monsters Det Disease

Monsters kan sykdommen deg uansett om du gjengjelde eller løpe vekk. Hvis monsteret er aggressiv og angriper deg automatisk, kan du motta livspoeng skade dersom treffet er vellykket. I likhet med forgiftning, ikke alle treff fra diseasing monstre forårsake sykdom skade, men ved mottak skade på livet ditt poeng, din sjanse for å bli syke øker dramatisk. Monsters som kan forårsake sykdom til din karakter inkludere zogres og skogres i Jiggig, feber edderkopper på Braindeath Island og syke kebbits. Du kan også bli syk ved å unnlate å låse opp en zogre kiste eller unnlater å kutte en scrapey tre i Trouble Brewing aktivitet.

Herding sykdommen

For å kurere sykdom, må du drikke en relicym er balsam, som er opprettet med Urter dyktighet. Relicym er balsam er skapt mitt blande en rogue vesken og ren slange luke i et hetteglass med vann, noe som krever Level 8 Urter. Etter å ha drukket den potion, vil karakteren din bli kurert av sykdommen, men statistikken din nivåene vil forbli påvirket.

Gjenopprette Stats

Din karakters statistikk vil gradvis komme på et nivå per minutt, men for øyeblikkelig gjenoppretting, kan du drikke flere potions opprettet med Urter dyktighet. Restore potions, som krever nivå 22 Urter kan gjenopprette Defense, angrep, magi, styrke, variert og Grunnloven. For å opprette et gjenopprettings potion, må du blande en ren harralander og rød edderkopp egg i et hetteglass med vann. En super gjenopprette potion gjenoppretter alle statistikker, inkludert de av en vanlig gjenoppretting potion. For å lage en super gjenopprette potion, må du ha 63 Urter. Bland en ren Snapdragon og rød edderkopp egg i et hetteglass med vann.