Symptomer på en dårlig Drum i en laserskriver

Trommelen i en laserskriver er en sylinderformet enhet som konverterer og avtrykk digitale data fra datamaskinen på papir. Enheten er utskiftbare og til stede i alle laserskriver merker og typer inkludert svart-hvitt og farge modeller. Når trommelen er i ferd med å svikte, det gir avslørende symptomer. Den primære symptomet er en reduksjon i utskriftskvalitet. Drum livet varierer fra skriver til skriver.

spots

Et symptom på en dårlig trommelenheten er tomme flekker på en trykt side. Flekkene kan være rund, firkantet eller merkelig formet og vises tilfeldig gjennom en side. Flekkene kan eller ikke kan vises på alle sider i et dokument på flere sider. Flekkene skyldes områder på trommelen seg ned og ikke være i stand til å akseptere toner å fullføre imprinting prosessen.

Lines

Den andre symptom på en dårlig trommelen er en eller flere hvite linjer skrives ut på en side. Linjene kan være kontinuerlig, vertikal eller horisontal, eller bare på en del av siden. Linjene kan også vises på hver utskrevne side hver gang trommelen passerer en bestemt del. Begge linjene og flekker kan også vises sammen med dokumentet.

Bilder lav kvalitet

Den tredje symptomet er uklare og uskarpe bilder. Bildene, sammen med tekstelementer på en side, kan også være mangler i bestemte deler. Som trommelen fortsatt mislykkes, vil flere bilder og tekst elementer begynner å forsvinne og se udefinert. Du kan også legge merke bilder med linjer og flekker over hele seg.

Toner Issues

En dårlig tromme overfører også ekstra toner på utskriftene. Flekker av toner kan vises tilfeldig gjennom en side eller bare på toppen eller bunnen del av siden. Overskuddet av toner skyldes at trommelen ikke er i stand til å holde toner. Toner faller av på grunn av slitte flekker på enheten. Over tid vil det overskytende toner helt beis et dokument som det er spennende laserskriver.

Tips

Når en eller flere symptomer, erstatte laserskriver trommelen for å holde overflødig toner og andre symptomer fra å påvirke dine dokumenter. Overflødig toner utslipp forurenser også valser, fikseringsenheten og overføringsbeltet på innsiden av din laserskriver samt noe papir som er lagret i skriverens papirskuffer. Erstatnings trommel enheter er tilgjengelig direkte fra skriverprodusenten, kontorrekvisita og databutikker. Enhetene er også tilgjengelig fra elektronisk utskrift og datautstyr utsalgssteder.