Slik fjerner du en sykdom fra «World of Warcraft»

I den elektroniske rollespill, «World of Warcraft», en sykdom er en type negativ effekt at visse monstre eller fiendtlige spillere kan plassere på din karakter. Sykdommen vil vare for en per-bestemt periode, og vil vanligvis føre til at tegnet for å ta skade, eller lide en reduksjon i nivåer, inntil virkningen avtar. Hvis du ikke ønsker å vente på at sykdommen skal gå sin gang, kan du fjerne det en rekke måter.

1 Spør en paladin å velge deg og kaste deres "Rens" stave. Dette spell vil umiddelbart fjerne sykdommen effekt, og vil også fjerne en gift effekt, hvis det er en å fjerne. Paladin må være minst nivå 34 for å få tilgang til denne spell.

2 Ha en prest kastet "Cure Disease" spell på deg. Presten må være minst nivå 22 for å få tilgang til denne spell.

3 Kjøp en "Rensing Potion" fra auksjonshuset. Alternativt kan du be alle tegn som har en alkymi ferdighet høyere enn 285 for å gjøre en for deg. For å gjøre potion du vil trenge to isen, to sorrowmoss og en krystallglasset. Når du har trylledrikk, høyreklikker du den for å fjerne sykdommen.

4 Erverve en "Jungle Remedy" potion fra auksjonshuset. Hvis du ikke klarer å finne en der, kan du finne dem ved å drepe "Kurzen Jungle Fighters" og "Kurzen Medicine Man", som begge er funnet i Kurzen sammensatte området i Nord Stranglethorn. Bare høyreklikk på potion å fjerne sykdommen effekt.

Hint

• Hvis du tilfeldigvis være å spille en dverg karakter, din rase evne "Stone" vil fjerne sykdommen.